Ik wil een bestand, welk ik van de website van bekende heb gedownload, openen. Het betreft een setup.exe bestand, maar het lukt maar niet Ik heb Vista

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=32467

Lees hier hoe je zo'n bestand moet openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Klikken op bestand met je rechtermuisknop, dan de optie, Uitvoeren als administrator...
Soms dan ligt het daaraan, maar krijg je er geen melding van, dat dit de oorzaak is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan aan de virusscanner liggen, het zou kunnen zijn dat hij dat bestand ziet als een bedreiging, heb ik ook heel vaak gehad.

Kan aan je browser-instellingen liggen, Kijk is bij opties, en dan beveiliging, daar zul je wel wat meer vinden

Bij Vista en Windows 7 moet je vaak een betand als administrator openen,
Zoek hierbij het bestand op, rechtermuisknop, en dan 'uitvoeren als administrator'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat dat setup.exe bestand veilig is? Want het kan ook zijn dat het lijkt alsof dat bestand niet geopend kan worden, maar dat je ondertussen spyware en andere virussen binnen gehaald hebt.