Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen e-mail programma bij Windows 7?

Heb net een nieuwe pc met Windows 7 (64bit) erop, alles werkt fantastisch. Wil ik mijn mail gaan ophalen, kan ik nergens Windows Outlook of Mail vinden. Is dit normaal?
En als dit niet normaal is, hoe kom ik er dan alsnog aan?

PS: Wil geen Live Mail (van Windows Essentials)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zelf gebruik de webversie van gmail, maar als ik een email programma zou gebruiken, dan toch Thunderbird. Is van dezelfde makers als Firefox (browser).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De gratis emailfunctie van Microsoft is verplaatst naar Windows Essentials. Dus blijft over: een gratis alternatief zoeken. Je zou Eudora OSE kunnen proberen, of dat bevalt:
https://wiki.mozilla.org/Eudora_OSE
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows Live Mail is in feite de meest recente versie van Outlook Expressen diens opvolger Windows Mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft biedt mail tegenwoordig aan in drie smaken:

Windows Live Mail is de opvolger van Windows Mail/Outlook Express. Onderdeel van Essentials. Goed voor privégebruik.
Microsoft Outlook is onderdeel van MS Office, die wordt niet standaard bijgeleverd bij een nieuwe pc. In principe voor zakelijk gebruik.
Windows Live Hotmail is de gratis webmaildienst van Microsoft. Goed voor privégebruik en geen installatie op een pc nodig.

Alternatieven zijn:
voor Windows Live Mail -> Mozilla Thunderbird
voor Windows Live Hotmail -> Google Gmail
(Lees meer...)
tonijn
13 jaar geleden
Mozilla Thunderbird is één van de meest gebruiksvriendelijke e-mailprogramma's onder de zon. voorgeschoteld?

http://www.pctuts.be/f262/mozilla-thunderbird-37077/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding