Programma voor kanttekeningen word documenten

Ik moet voor mijn opleiding kanttekeningen plaatsen bij getypte documenten. Weet iemand een programma waarbij dit kan? Ik weet dat het kan met word maar dat vind ik wat beperkt. Liefst met voorbeelden

Toegevoegd na 6 dagen:
Het is niet de bedoeling om er hele verhalen bij te typen. Ik heb het over 'kanttekeningen'. Dus echt naast de tekst in het gedeelte dat door Microsoft word niet wordt bevat. Waar je ook handig pijltjes, strepen en cirkels kunt zetten. Ongeveer als met de smartboard technologie. Dit kan wel met word, maar erg beperkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je annotationmaker bij Google intypt krijg je wat suggesties, waar je de voor jou geschikte kunt vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Matig antwoord maar in elk geval iets. Daar ben ik al dankbaar voor. Zal het in elk geval checken 