Hoe open je je mail het snelst als je gebruik maakt van Pidgin?

Sinds al het gedoe rondom Msn heb ik besloten om gebruik te gaan maken van Pidgin. Voor het openen van een nieuw mailtje moet je nu alleen best wat handelingen verrichten: Je vriendenlijst openen, klikken op de melding dat je nieuwe mail hebt, en vervolgens pas 'open het mailtje'. Is er een manier om dit sneller te doen, of kan hiervoor een plugin geïnstalleerd worden?

Heel erg bedankt!

Marieke

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik heb zelf de mailmelder plugin geinstalleerd. Die meldt of er mail is, en daardoor kan je direct op de melding klikken.

Toegevoegd na 7 minuten:
http://developer.pidgin.im/wiki/ThirdPartyPlugins

Toegevoegd na 9 minuten:
* ik heb trouwens mijn live mail geintegreerd in pidgin. Dus de live/hotmail accounts toegevoegd in pidgin. Het kan zijn dat ie daardoor meldt dat er mail is. Dan is het dus de Live plugin, of het invoegen van je live account in pidgin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moest even zoeken hoor! ;-)) kben niet zó heel snel vandaag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk de popup, want bij mij komt er zo'n balkje te staan, NIEUW MAIL of iets dergelijks...bóven mijn vriendenlijst. Die klik je open, zie je wat er in je mailbox staat. Daar kun je dan ook direct beslissen of je hem wilt openen, of dat je dat later zelf via een andere route doet. En verder, test het eens uit, dat kan helemaal geen kwaad hoor! Als iets je niet bevalt, of het blijkt de verkeerde route te zijn in wat je zoekt, kun je het gewoon weer dicht klikken. Succes!