Wat is de oplossing als je CTRL-toets niet meer goed werkt op een Sony VAIO? CTRL+A werkt bijv. wel, CTRL+X/C/V werken niet...

Toegevoegd na 2 minuten:
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium

Toegevoegd na 3 minuten:
FN + CTRL + ALT al geprobeerd, dat werkt helaas niet, ook het uitschakelen van hkcmd.exe bij het opstarten... tevergeefs :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je zou eens naar Start -> Run -> clipbrd kunnen gaan en dan de inhoud van je clipboard verwijderen.