Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik ongewenste berichten op een Facebookpagina?

Ik beheer 2 facebookpagina's van 2 verenigingen.
Op deze pagina's krijg ik iedere keer bericht van de dierenbescherming lokale kranten (gelderlander) enz.
Hoe kan ik voorkomen dat ik deze berichten op deze pagina's krijg?

BonBonvanJohn
6 maanden geleden
Installeer Brave browser. Brave is gebaseerd op Chrome alleen zonder Google. Brave houdt alle soorten reclame, trackers en ander gespuis tegen. Voor een complete ervaring zonder reclame of ongewenste berichten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kunt ongewenste berichten op je Facebookpagina voorkomen door de instellingen te wijzigen. Ga naar de instellingen van de pagina en zoek naar de sectie voor berichten of moderatie.

Denk eraan om de optie voor het goedkeuren van berichten in te schakelen. Dit helpt je om ongewenste berichten te filteren voordat ze zichtbaar worden voor anderen.

Ook kun je specifieke termen of bepaalde afzenders blokkeren, zodat bepaalde berichten automatisch worden verborgen of geweerd.

Wie heeft tips over het omgaan met ongewenste berichten op een Facebookpagina? Deel jullie ervaringen en belangrijke instellingen!
(Lees meer...)
6 maanden geleden
Je kunt een adblocker installeren, b.v Adblock plus.
(Lees meer...)
6 maanden geleden
reus_lucius
6 maanden geleden
Het zijn geen advertenties maar echt berichten. daarnaast heb ik negatieve ervaringen met adblockers.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing