Meldingen van facebook groep waar ik geen lid van ben, hoe stop ik dat?

Sinds een paar dagen krijg ik heel de dag meldingen van een ‘buitenlandse’ groep waar ik geen lid van ben, niet volg, etc. Ik heb deze groep nog nooit zelf opgezocht dus daar kan het niet van komen. Ik kan de groep niet blokkeren, de meldingen niet uitschakelen of ontvolgen etc. Ik snap dus echt niet hoe ik deze meldingen ineens krijg. Heeft iemand tips hoe ik dit kan stoppen?

Picture for question
4 maanden geleden
Ritsuka
4 maanden geleden
Als je op die 3 puntjes achter het bericht tikt/klikt kun je als het goed is selecteren dat je geen meldingen meer wilt ontvangen

Geef als eerste antwoord