Hoelang kan een tijdelijke snapchat ban maximaal duren?

Hoelang kan een snapchat ban maximaal duren. Ik weet niet waarom ik ben geband
Ik ben al langer dan 2 maanden geblokkeerd maar er staat wel dat het tijdelijk is?

Picture for question
6 maanden geleden
2.1K
fremar
6 maanden geleden
https://help.snapchat.com/hc/nl/articles/7012315286164-Mijn-account-is-vergrendeld#:~:text=Bekijk%20hieronder%20enkele%20veel%20voorkomende,account%20niet%20voor%20je%20ontgrendelen.
Luukvdbeukel
6 maanden geleden
Als ik dat doe dan kom ik bij telefoon nummer verificatie en dan doe ik dat dan krijg ik een code toegestuurd en dan vul ik die in en druk ik op verifiëren en dan blijft die maar laden heb het meerder keren gedaan en heb ook een keer 10 minuten gewacht
Nienketimmer18
een maand geleden
Ik heb dit nu ook al iets langer dan 2 maanden maar hoelang heb jij moeten wachten of wat heb je gedaan door weer in Snapchat te kunnen? Als je in ieder geval nu in Snapchat kan.

Geef als eerste antwoord