Hoe maak ik emoticons op Facebook met Samsung Galaxy S3?

Ik weet dat op de iPhone-FB-app op je toetsenbord smileys kan kiezen die hij automatisch omzet in zwarte poppetjes ipv de gekleurde smileys die je op de computer ziet, maar dit heeft de FB-app niet bij Samsung. Ik zal dus toetsencombinaties moeten gebruiken? Of moet ik iets extra downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

als je de standaard toetsencombinaties gebruikt op Facebook worden er automatisch smilies van gemaakt.
zoals :) :P ;) of <3
Je hebt hier dus niks speciaals voor nodig, dat doet facebook zelf.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bedoelt de vraagsteller niet...
Ritsuka
10 jaar geleden
zo krijg je toch emoticons uiteindelijk? probeer het maar eens op facebook, je krijgt van die smileys.
wat word er dan wel bedoeld?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je zegt klopt wel, maar is geen antwoord. Vraagsteller bedoelt volgens mij dat je via iPhone zwarte emoticons kan maken, niet alleen op FB maar ook op Twitter, Wordfeud, andere app's. Naar mijn weten is dit niet mogelijk via Samsung.
Ritsuka
10 jaar geleden
de hoofdvraag is over emoticons bij Facebook, dus daar ben ik op in gegaan. Wat bepaalde telefoons wel en niet kunnen ben ik niet zo van op de hoogte, maar bedankt voor de uitleg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Snap je redenatie, staat ook in categorie social media, maar ik denk niet dat de vraagsteller bedoelt wat jij zegt. Maar dat laat ik graag aan de vraagsteller zelf over :-)