Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat bedoelen ze met inkomsten genereren met je video's op youtube ?

Beste

we hebben vastgesteld dat een van je video's steeds populairder wordt op YouTube. We zien graag dat onze makers succesvol zijn en we willen je graag uitnodigen inkomsten te genereren met je video.

Meld eerst je account aan voor inkomsten genereren in de Accountinstellingen. Meld vervolgens je in aanmerking komende video's aan voor inkomsten genereren via Videobeheer.

Veel plezier en succes,

Het team van YouTube

Deze mail kreeg ik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Inkomsten genereren = geld verdienen.

YouTube kan advertenties plaatsen naast de filmpjes die je plaatst. Daar verdient YouTube geldt mee. Jij ontvangt dan (onder bepaalde voorwaarden) een deel van die inkomsten omdat de populariteit van jouw filmpjes ervoor zorgt dat die advertenties worden bekeken.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Computoon
11 jaar geleden
Ik zou het niet doen (maar dat is omdat ik over het algemeen niets doe met dit soort media), je zou eigenlijk eens moeten informeren bij mensen die al 'partner' zijn. Misschien heb je ook nog wat aan deze link: http://financieel.infonu.nl/geld/38885-verdien-geld-met-youtube.html

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding