Hoe krijg ik mijn per misverstand verwijderde youtube account terug?

Mijn Youtube account is door een misverstand bij Youtube verwijderd. Ik heb al enkele malen bezwaar gemaakt via het formulier maar ik krijg telkens een automatisch gegenereerde email terug waaruit blijkt dat men zich niet bewust is van hun misverstand.
Hoe kom ik in contact met een echt persoon die kan nagaan dat er wel degelijk een misverstand in het spel is?

11 maanden geleden
TurfGraver
11 maanden geleden
Niet. Meer content wat er fout is gegaan zou wellicht helpen om advies te krijgen.
tinus1969
11 maanden geleden
Mag ik vragen wat het misverstand is? Om beter antwoord te kunnen geven?
Goeievraagstell
11 maanden geleden
In de email stond dat ik de richtlijnen ivm naaktheid en seksualiteit zou hebben geschonden, maar ik heb geen naaktbeelden of seksuele beelden in mijn content.
tinus1969
11 maanden geleden
‘Seksuele beelden’ is wat subjectief. Mss vond YouTube het wel seksueel.
tinus1969
11 maanden geleden
Kortom, wat voor beelden waren het? Wat was er ongeveer op te zien?

Geef als eerste antwoord