Hoe schakel ik uit dat facebook laat zien welke mensen zijn ingelogd?

Het gaat hierbij niet om mijn Facebookvrienden maar ik bedoel mensen met wie ik een paar keer chatcontact heb gehad omdat ik iets aan hun weggaf en dus e.e.a. moest afspreken.

11 maanden geleden
VraagAntwoord66
11 maanden geleden
Het chatgesprek met die mensen verwijderen?
Pieterke
11 maanden geleden
@VraagAntwoord66: Bedankt voor je reactie maar chatgesprek verwijderen helpt niet. De volgende keer krijg ik gewoon weer te zien dat zij ingelogd zijn.

Geef als eerste antwoord