Facebook: geplaatste berichten onder elkaar ?

Ik wil graag alle berichten onder elkaar zien die ik heb geplaatst heb op de profiel van andere contacten. Zoals een felicitatie groet, of zo maar een berichtje. Op je wall zie je wat er bij anderen gebeurt. Maar zo'n soort overzicht wil ik graag kunnen zien over alles wat ik zelf heb gestuurd. is dit mogelijk?

alvast bedankt voor je meedenken en hulp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kon met de oude facebook opmaak wel, dan stonden al je activiteiten overzichtelijk onder elkaar. Nu met het gebruik van de 'tijdlijn' is het erg onoverzichtelijk geworden. Als je Chrome gebruikt kun je het programmaatje: TimelineRemove downloaden. Dit zorgt ervoor dat je gebruik kunt maken van de oude opzet.

Via onderstaande link kun je het downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel, ik ga de tip uitproberen!