Hoe voorkom ik dat bij anderen op hun startpagina komt wat ik geliked heb??

Laatst zat ik bij een vriendin samen naar facebook te kijken en toen zag ik op haar startpagina wat ik geliked had bij een ander persoon.
Ik zou dit graag willen instellen dat niet al mijn vrienden zien wat ik geliked heb in hun nieuwsoverzicht

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Het hele idee van Facebook en andere sociale media is juist dat anderen kunnen zien wat jij doet. Als je niet wilt dat anderen kunnen zien wat jij op Facebook doet, dan moet het gewoon niet doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kan je het instellen bij je activiteitenlogboek.

Antwoorden (1)

Dit kan jezelf niet doen. Wat je kan doen is je vrienden te vragen of zij naar jouw profiel willen gaan. Dan moeten ze op vrienden drukken, dan zie je dat daar een vinkje komt te staan met 'vind ik leuks - reacties'. Als dat vinkje wordt weggehaald, dan kunnen ze niet meer zien waar jij op reageert of wat jij leuk vindt