Dat kan alleen als degene een openbaar profiel heeft.
Tot 2020 kon dit niet. Alleen gebruikers wisten hoeveel volgers ze hadden. Sindsdien kunnen gebruikers hun aantal volgers tonen, als ze dit willen.
SimonV
een jaar geleden
Helaas kun je de volgers van iemand anders niet zien op Snapchat. Snapchat biedt veel privacy aan zijn gebruikers en dat houdt ook in dat volgerslijsten privé blijven.
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Waarom zegt Snapchat sinds 2020 dat dit wel kan (als iemand dit zo heeft ingesteld)?