Hoe vind ik de reactie terug op Facebook waarin ik getagd ben?

Een vriend van mij tagde mij in een filmpje van iemand anders op Facebook. Dan krijg ik wel een melding dat hij me in een reactie genoemd heeft maar kan ik de reactie zelf niet zien. Omdat er op het fimpje enorm veel gereageerd werd kan ik nu dus de reactie van die vriend niet meer terugvinden en dus ook niet lezen wat hij erbij geschreven heeft.

Iemand die me kan helpen hier mee?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Meestal helpt het bij mij om te switchen van relevante opmerkingen naar bv allen en dan weer terug te gaan naar relevante (via het keuzelijstje)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dit werkt jammer genoeg ook niet, ook al geprobeerd door de app opnieuw te downloaden

Antwoorden (1)

Je kan de facebookfilters/tags doorlopen. Sorteer de comments bijv. op ongelezen, herzien, of klaar. Dit maakt het makkelijker om opmerkingen terug te vinden omdat dit een stuk minder is dan alle comments.