Wat zijn hyperlinks met focuswoorden?

ik moet een tekst schrijven over mode alleen moet ik nog erbij vermelden de hyperlinks met focuswoorden, alleen heb geen idee wat dit is. Als ik dit in orde heb is de tekst compleet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Die tekst betreft dan vermoedelijk een blog. Want als je in een blog zoekwoorden plaatst die in mode geïnteresseerden zoeken op internet, dan trek je op die manier lezers uit de gewenste doelgroep. Je zorgt door middel van die hyperlinks naar websites die over hetzelfde gaan dat jouw artikel via Google gevonden kan worden. Als een lezer op het door jou geplaatste focuswoord met hyperlink klikt en zo naar een ander blog geleid wordt dan krijgt de maker daarvan een nieuwe bezoeker. Raakt die maker vervolgens geïnteresseerd in jóuw artikel dan kan het gebeuren dat hij of zij een link naar jouw blog plaatst. Zo trekt dat voor beiden meer lezers en een betere beoordeling door Google. . . . Met hyperlink wordt bedoeld dat er áchter dat woord een internetpagina geplakt zit, waar je naartoe gaat zodra je op het woord klikt.

Toegevoegd op 04 december 2020 21:30: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100