Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder of bewerk ik een fotoalbum in mijn verkoopgroepje?


Hoe kan ik in mijn besloten of privé Facebook groep een album verwijderen of aanpassen /bewerken?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
990

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beheerders en moderators kunnen berichten uit hun groep verwijderen en feedback geven over waarom het bericht is verwijderd.

Een bericht uit je groep verwijderen:
1. Klik vanuit het nieuwsoverzicht in het linkermenu op Groepen en selecteer je groep.
2. Zoek het bericht dat je wilt verwijderen en klik rechtsboven in het bericht op .
3. Klik op Bericht verwijderen.
4. Selecteer de regel(s) die het bericht schendt en voeg een optionele notitie namens de beheerder toe.
5. Klik naast Geschonden regels en notities delen met [Naam] om feedback te delen over waarom het bericht is verwijderd.
6. Klik op Bevestigen.

Opmerkingen:
Als je een notitie van de beheerder toevoegt, ontvangt de persoon die het bericht heeft geschreven een melding dat zijn of haar bericht is verwijderd. Als hij of zij op de melding klikt, kan diegene de regel(s) die het bericht schendt en de notitie van de beheerder gedurende 14 dagen bekijken. Als je een notitie van de beheerder toevoegt, is deze afkomstig van een anonieme beheerder. Er worden geen specifieke beheerders vermeld.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding