kan je via je mobile galerij foto,s delen naar instagram?

ik heb zins kort instagram en wil graag somige foto,s die op mijn mobile staan met verzenden naar intsagram kan dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Je gaat naar je galerij, zoekt je foto of video die je wilt posten, klikt daarbij op het icoontje voor "delen" en je selecteert het logo van Instagram. Daarna opent Instagram zelf met een scherm waarin je de foto kan/moet bijsnijden, als je op volgende (het pijltje naar rechts) klikt komt er een scherm waarmee je effecten kunt toevoegen en als je dan weer op volgende drukt kan je kiezen of je de foto op je profiel wilt posten of rechtstreeks naar iemand wilt versturen. Ook kan je hier tekst toevoegen. Nu klik je nog één keer op volgende en je foto of video zal gepost of verstuurd worden. Je rechtstreekse berichten (Direct Messages=DM) kun je trouwens bekijken door op de beginpagina van Instagram rechtsboven op het icoontje te klikken. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het antwoord op je vraag is dus simpelweg: ja.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je opent gewoon de Instagram app en drukt op de middelste knop om foto/post te maken.

Nu staat er links onderin een knopje in beeld waarmee je naar je galerij gaat, daar kun je elke afbeelding naar keuze kiezen.
Ritsuka