Hoe komen de 'fail complation' filmpjes op youtube aan de filmpjes?

Op youtube zie je wel eens filmpjes met allemaal fails. hoe komen de makers van deze filmpjes aan de fails? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Verzameld op youtube natuurlijk. Scheelt ons een bult zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste worden ingestuurd door mensen zelf. Dat schrijven ze ook vaak in de beschrijving. Bekende zijn van FailArmy en Twisternederland misschien kun je het aan TNL vragen. Hij is Nederlands en heeft o.a Twitter en Facebook waar je het hem kan vragen. Volgens mij is hij overigens gestopt met YouTube.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat altijd onder de video's van failarmy dat je ze kan insturen. Dus ik denk daarvan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En van andere site's zoals zie.nl , dumpert.nl zulke site's waar mensen video's posten.