Hoe kan ik mijn YouTube-kanaal verwijderen die is gestriked?

Ik heb een paar jaar geleden een YouTube kanaal aangemaakt maar ik ben gestriked. Ik ben al heel lang aan het proberen om mijn oude kanaal te verwijderen maar het lukt niet. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
Waarom wil je hem verwijderen als een video gestriked is? Of heb je er al 3 gehad?

Antwoorden (1)

Als je je YouTube-kanaal sluit, wordt alle content permanent verwijderd. Onder content vallen bijvoorbeeld je video's, reacties, berichten, afspeellijsten en geschiedenis. Op dit moment kun je geen kanalen verwijderen vanaf een mobiel apparaat.

Volg deze stappen om je YouTube-kanaal te verwijderen:

Log in bij YouTube Studio.
Selecteer Instellingen in het linkermenu.
Selecteer Kanaal en dan Geavanceerde instellingen.
​Selecteer onderaan YouTube-content verwijderen. . Voer je inloggegevens in als hierom wordt gevraagd.
Selecteer Ik wil mijn content definitief verwijderen.
Selecteer de vakjes om te bevestigen dat je je kanaal wilt verwijderen.
Selecteer Mijn content verwijderen.
De update kan even duren. De thumbnails van je video's kunnen daarom nog korte tijd zichtbaar blijven op de site.

Opmerking: Met deze stappen wordt alleen je YouTube-kanaal verwijderd, niet het Google-account dat je gebruikt om in te loggen. Meer informatie over hoe je je hele Google-account verwijdert.

Nadat je een kanaal hebt verwijderd, zijn de kanaal-URL en kanaalnaam niet langer zichtbaar of zoekbaar in YouTube Analytics. Gegevens die aan het kanaal zijn gekoppeld, zoals de kijktijd, maken nog steeds deel uit van verzamelrapporten, maar worden niet toegeschreven aan het verwijderde kanaal.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik kan niet in mijn oude account, want die is gehackt. Daardoor kan ik ook geen video’s meer verwijderen wat ik wel heel graag zou willen.