Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe word ik beheerder van een Facebookpagina?

In het verleden is mijn schoonmoeder - voorzitter van een winkeliersvereniging - toegevoegd als redacteur aan de facebookpagina van het winkelplein. Nu wil ze mij toevoegen als redacteur, maar dit kan zij niet omdat zij niet de beheerder is. De beheerdersrol is toegekend aan de voormalige voorzitter, welke haar profiel heeft geblokkeerd / verwijderd. Zij geeft aan geen toegang meer te hebben tot dit oude account. Echter kan zij ons hierdoor ook niet de goede rechten toekennen.

We zouden wel een nieuwe pagina aan kunnen maken, maar dan zijn we 1300 volgers kwijt. Daarnaast kunnen we de huidige pagina nooit verwijderen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als de voormalige voorzitter de enige beheerder was en zij heeft haar account verwijderd (zij is dus geen beheerder meer), dan zit er niets anders op dan een nieuwe pagina aanmaken. Je kan daar niets meer aan veranderen helaas. Zelfs de pagina verwijderen gaat je niet lukken, tenzij dit wel in de toekomst door Facebook wordt mogelijk gemaakt op een of andere manier.
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding