Hoe kom ik op het wachtwoord van het oude e-mailadres waaraan mijn Instagram gekoppeld is?

Mijn instagram is geblokkeerd. Maar mijn insta is gekoppeld aan een oud e-mail adres waarvan ik het wachtwoord niet meer weet. Maar er is een code van insta naar dat e-mail adres gestuurd. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

De meest voor de hand liggende oplossing is toch weer toegang proberen te krijgen tot je e-mailaccount. De meeste e-mailproviders vragen om een alternatief e-mailadres of telefoonnummer om op die manier je wachtwoord te kunnen herstellen. Dus je zou moeten proberen of jouw e-mailprovider een "wachtwoord vergeten" optie heeft, en dan de stappen doorlopen. Als je ook geen toegang meer hebt tot je alternatieve e-mail en/of je telefoonnummer, dan wordt het wel een stuk lastiger.
bamibal