Hoe kan je in messenger makkelijk helemaal naar boven?

Ik zou graag in messenger helemaal naar het eerste bericht gaan in een gesprek.
Weet iemand of dit (makkelijk) kan zonder zelf helemaal naar boven te scrollen wat uren zal duren?
Thanks !

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
22.4K

Antwoorden (1)

Daar zijn verschillende trucs voor. Bijvoorbeeld:
Kies de persoon van wie je het eerste bericht wilt lezen. Selecteer 'Oudere berichten laden' en open deze in een nieuw tabblad.
Selecteer in het nieuwe tabblad de adresbalk en verander de waarde na 'start' in het hoogste aantal berichten dat je met die persoon hebt verzonden + ontvangen. bijv. Als je ongeveer 1000 berichten hebt gehad, typ je 1000 om naar de eerste te gaan.
Andere opties staan hier:
https://www.quora.com/How-can-I-scroll-up-to-the-beginning-of-a-long-Facebook-chat-Is-there-a-way-to-do-this-without-manually-scrolling-all-the-way-up
SimonV