Ja, ga naar de foto of het filmpje van Facebook.
Tik op de drie kleine stippen in de rechterbovenhoek van het scherm.
Selecteer de optie 'Deel extern' en kies WhatsApp.
SimonV
3 jaar geleden
tikrit
3 jaar geleden
Deel extern staat er niet bij, mss hebben ze in de VS meer opties dan wij
SimonV
3 jaar geleden
Er staat ook niet iets van Delen? Ik lees hier:
“Ook kan je rechtstreeks delen zonder op te slaan door op de 3 puntjes boven elkaar te klikken dan op delen te klikken en daar watsapp aan te klikken kan je degene kiezen naar wie je hem wilt versturen.” https://nl-nl.facebook.com/notes/plaatjes-voor-faceboek-om-te-delen/het-delenverzenden-of-evt-opslaan-van-%C3%A9%C3%A9n-van-mijn-eigen-of-youtube-filmpjes/809821522410366/
tikrit
3 jaar geleden
Je kunt wel iets delen met elkaar op facebook maar je kunt niet naar whatsapp