Hoe verwijder ik mij uit een groep uit facebook?

Ik ben plots en ongevraagd toegevoegd bij een groep op Facebook. Maar dit wil ik helemaal niet. Ik wil mezelf nu verwijderen uit de groep; zonder dat de persoon dit weet! Is dat mogelijk??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.7K

Het beste antwoord

U klikt eerst op de groep. (kolom aan de linkerkant)
Daarna rechts op een tandwieltje.
Vervolgens in het venstertje wat in beeld komt.
Nu heeft u de groep verlaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan de groep verlaten via de knop 'verlaat groep' rechts bovenaan dacht ik, maar je kan dit niet verbergen voor de persoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Links in de balk staat een wieltje, daarbij staat verlaat groep/leave group.