Whatsapp status bekijken zonder online te komen, hoe doe je dit?

Ik heb een foto op mijn whatsapp status gedeeld, en alleen delen met een vriend gedaan. Ik zag dat hij dit had bekeken om 20.15. Maar zijn laatst gezien was 20.00. Hoe kan dit? Hij heeft een adroid (Samsung).

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Het ligt waarschijnlijk aan dat hij voordat hij Whatsapp opende vliegtuigmodus inschakelde. Zo wordt zijn laatste gezien niet bijgewerkt. (dat is niet 100% zeker)