Kun je de reacties op Facebook in volgorde van de geplaatste tijd zetten?

Bij veel statussen en vooral gedeelde artikelen staan de reacties vaak door elkaar. Dus niet de laatste opmerking bovenaan of onderaan.
Als je naar de plaatsings tijd kijkt bij de reacties dan is bv de bovenste reactie om zeg 3 uren geleden geplaatst, tweede reactie bv 5 uren geleden geplaatst en dan bericht drie weer 2 uren geleden.
Kun je de reacties zo weergeven dat het op de juiste volgorde van plaatsing staat? Bv de laatste reactie bovenaan en dan de oudste reactie onderaan. Dus de reacties daar tussen op volgorde van tijd van plaatsing?
En niet door elkaar qua tijd?
Ik gebruik een iPad of iPhone. Geen pc of laptop/Macbook.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Ja, dit kan. Je hebt de optie tussen top comments, relevante comments, en alle comments. Met die laatste komen ze op chronologische volgorde te staan.

Maar helaas is dit alleen een optie op de computer, en niet op een tablet of telefoon (net gekeken).
Ritsuka