heb een samsung ch@t 335, vannacht is de zomertijd ingegaan. kan wel op internet maar op msn, dan krijg ik foutmelding. wie weet hoe t nu verder moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou MSN opnieuw downloaden. Als dat geen optie is, kan je het best chatten op ebuddy.com .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Synchronisatie fout van de server, het kan maar zo zijn dat MSN het dan even later wel goed doet. Telefoon even opnieuw opstarten, en inderdaad kun je het verwijderen en opnieuw downloaden / installeren kijken of het dan wel werkt.

Maar ik denk dat het optie 1 is.

Succes