Ik kan na een verlopen sessie niet meer inloggen op Facebook, hoe verhelp ik dat?

Ik wilde vandaag inloggen op Facebook en toen was mijn sessie verlopen schijnbaar en wilde ik mijn wachtwoord invoeren maar toen zag ik dat mijn emailadres niet klopt en ik kan dat niet aanpassen. Ik heb zelf niks veranderd en gisteren was er niks aan de hand. Ik heb alles geprobeerd wat Facebook aangeeft maar omdat mijn emailadres ineens niet meer klopt kan ik niks...ze laten een gedeelte zien van je mailadres en die eindigt officieel met een n en nu ineens met een 6?! En zoals gezegt krijg ik dat niet veranderd...help!

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
17.6K

Antwoorden (1)

Het kan maar zo zijn dat je Face-book account is gehackt. Dan zal op je Hotmail account een bericht moeten staan dat je wachtwoord is gewijzigd. Hier kun je bevestigen dat dit niet jou actie is geweest (heb ik niet gedaan).
Wat dan een optie is dat je gaat inloggen op FB met je gebruikersnaam.Vervolgrns toets je dat je je wachtwoord bent vergeten.
Nu kun je kiezen tussen een herstelcode via je mail (maar die is veranderd) dus kies je voor je herstelcode via de mobiele telefoon.
Als je die hebt ingetoetst kom je direct weer op je FB account, Verander gelijk je wachtwoord (daar word om gevraagd) en vergeet niet je e-mail adres te herstellen. En als laatste: Vertel NOOIT iemand je wachtwoord.