Hoe kan je op Facebook zien wie je een vriendschapvoorstel heeft toegezonden?

En kan de persoon dit ook zelf doen? (ipv een vriendschapsverzoek)
Kunnen alleen 'vrienden' dit doen?
En kan Facebook dit ook "zelf" doen (dus zonder dat een persoon dit doet)?
Toevoeging: ik heb wel eens een vriendschapsvoorstel gehad, waarbij de "voorsteller" erbij vetmeld stond (1 v/d huidige vrienden). Maar bij recente vriendschapsvoorstellen zie ik het niet bijstaan, stuurt Facebook die dan? (Omdat ze denken dat je die mensrn kent, obv surfgedrag e.d.)?

5 jaar geleden
13.3K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Facebook raakt gebruikers kwijt. Door "vriendachapsvoorstellen" (wat wat anders is als een "vriendschapsverzoek") te doen zijn ze je eigenlijk aan het spammen.
Bewijs: probeer de mogelijkheid om die ongerichte vriendachapsvoorstellen te ontvangen maar eens uit te zetten: dat kan niet :-(

Antwoorden (2)

Boven in de blauwe balk komt een melding als iemand een vriendschapsverzoek aan jou heeft gericht. Dit kan iedereen die bij face-book een account heeft doen. Face-book zelf (althans de beheerder) zou dit kunnen doen, maar als dat zou gebeuren, dan zouden heel veel gebruikers onmiddelijk afhaken.
5 jaar geleden
erotisi
5 jaar geleden
De vraag gaat toch over een vriendschaps-voorstel- ?
KennisDelen
5 jaar geleden
Dank je wel voor het reageren, ik bedoelde eigenlijk een vrienschaps*voorstel*, maar deze informatie is ook (alvast) nuttig
Vriendschapsvoorstel wordt door Facebook gedaan.
Kijk in de blauwe balk onder vriendschapsverzoeken.

Bovenin de blauwe balk staat rechts van .Vrienden zoeken. -Vriendschapsverzoeken- klik en daar staan soms een of twee verzoeken van bekende of onbekende personen. Hieronder in een wit balkje staat: Mensen die je misschien kent. Daaronder staat een wellicht eindeloze lijst met namen van mensen die Facebook met jou combineert (locatie, FB vrienden bv). Deze laatste zijn de vriendschapsvoorstellen.

Kan een persoon dit ook zelf doen?
FB stelt voor en een persoon doet een verzoek.

Kunnen alleen vrienden dit doen?
Nee, vrienden kunnen geen voorstel doen. (Trouwens, pas nadat jij 'n verzoek accepteert is die persoon een FB vriend.)
Kan FB dit ook 'zelf' doen? FB doet het dus zelf. Het is een voorstel om een vriendschapsverzoek te doen aan die persoon.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
KennisDelen, ik had je toevoeging nog niet gezien. Precies, het komt o.a. door je surfgedrag waar FB naar kijkt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
(locatie, FB vrienden bv)
moet zijn
(locatie, VRIENDEN van FB vrienden bv)