Is het mogelijk om die info box links te zien op de bijlage weg te halen van google?

Ik ben de eigenaar van dit restaurant maar ik heb het reeds verkocht. Is het mogelijk de info box weg te halen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Onder de kleine zwarte box rechts met voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als u op "een bewerking voorstellen" drukt, kunt u achter "Verhuist, gesloten of hier nooit geweest" ja aanklikken.