Waar kun je zien wanneer je van Facebook bent lid geworden?

Ik weet het, je kunt dit op je tijdlijn zien. Maar ik heb dat bericht van mijn tijdlijn verwijderd, waar kan ik het nu zien dan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
38.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de allereerste reactie die je geplaatst hebt geen indicatie ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, want ik heb mijn tijdlijn een keer helemaal geleegd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je het ook niet meer terug vinden in je activiteiten logboek?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee.

Antwoorden (1)

Er zijn enkele mogelijkheden.

- Kijk terug op je tijdlijn. Dit gaat voor jou echter niet op.
- Kijk in je mailbox waarop je Facebookaccount staat geregistreerd. Bij het aanmaken van je account heb je een bevestigingsmail gehad, deze is wellicht nog ergens te vinden.
- Zoek de persoon op waarmee je het langst vrienden bent. Via de link in de bron kun je zien hoe je er hiermee achter kunt komen sinds wanneer je op Facebook zit.

Hopelijk lukt het met één van deze manieren!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik meerdere e-mailadressen gebruikt, dus optie 2 werkt al niet. En de derde optie ook niet omdat ik pas na een maand Facebook begon te gebruiken ik had het toen alleen maar geregistreerd. Ik gebruikte nog Hyves.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruikte meerdere e-mailadressen bedoel ik natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook niet als je bij je eerstgebruikte mail kijkt? Je weet ongetwijfeld wel ongeveer welke persoon je als eerste hebt toegevoegd, wanneer je na een maand begonnen bent, kom je al aardig in de buurt van je begindatum. Als je echt de exacte datum wilt weten, kan ik je naast deze opties niet verder helpen, gek genoeg is dit bij Facebook (schijnbaar) niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zelf was mijn eerste emailadres er eentje bij mijn toenmalige provider, dat inmiddels al jaren niet meer bestaat. Het is dus niet onmogelijk dat hij dat eerste emailadres niet meer kan terughalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Facebook in Nederland bestaat pas sinds mei 2008. Wat je zegt zou uiteraard kunnen, maar naar mijn weten komt het tegenwoordig niet veel meer voor dat e-mailadressen verdwijnen, zelfs wanneer de provider er mee ophoudt. Laatste grote voorbeeld is Hotmail, maar er zijn ook tal van kleinere organisaties waarbij je je oude email mee kan nemen of over kan laten zetten (met behoud van oude mails). Dus de kans is niet heel groot.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, sorry, ik heb het echt oprecht geprobeerd, maar toen ik bij mijn verhuizing naar Duitsland Ziggo op moest zeggen, was van het ene moment op het andere mijn adres marleen.....@home.nl volledig in het niet verdwenen en voor nooit meer bereikbaar. Heb ik nog best problemen mee gehad, want ze waren een paar dagen te vroeg (5 dagen voor de afgesproken datum) met Internet afsluiten.....er viel dus niets meer te regelen.
En nog steeds vind ik af en toe oude accounts waar ik ooit iets mee heb gedaan die ik wil opzeggen of hergebruiken maar wat niet kan omdat ik er met dat oude emailadres niet meer inkom en de oude wachtwoorden niet meer kan achterhalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Natuurlijk kan het wel, zoals ik zei. Maar zijn over het algemeen uitzonderingen, zo verhuizen de meesten niet naar Duitsland.