Hoe krijg ik mijn vinkjes op WhatsApp terug?

Ik doel hierbij zowel op de enkele grijze als de dubbele grijze en blauwe. Sinds de update zijn die volledig verdwenen en kan ik ze niet meer zien. Ik zou dit graag terug willen, maar ik weet niet hoe

Toegevoegd na 2 dagen:
Door een update van Whatsapp zijn de vinkjes weer terug. Antwoord op deze vraag is dus niet meer nodig.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Tik op de drie puntjes rechtsboven. Ga naar instellingen --> Account --> Privacy en vink daar Leesbewijzen aan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Leesbewijzen staat al aan. Ik heb die vinkjes in het verleden ook wel gehad, ze zijn ineens uit het niets verdwenen