Kan ik een oude youtube account laten verwijderen door te rapporteren?

Ik kom niet meer in mijn oude youtube account, de filmpjes die erop staan wil ik het liefst weg hebben. Kan ik het account laten verwijderen door te rapporteren? Of is er überhaupt een optie? (Zonder in te loggen)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K
LeonardN
6 jaar geleden
Rapporteren zal geen effect hebben als de inhoud niet tegen de richtlijnen ingaat. Ander kan ik ook jouw nieuwe youtubekanaal platleggen. Dan zeg ik gewoon dat ik niet meer in kan loggen en dat het mijn video's zijn. Daar trapt yt gelukkig niet in. Je zal dus echt je oude inloggegevens terug moeten halen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je geprobeerd je inloggegevens op te vragen door middel van wachtwoord vergeten? Als dit echt niet lukt kun je altijd nog contact opnemen met de YouTube help desk. Ga naar de site -> help -> ondersteuning krijgen. Op deze manier kan je contact opnemen met de helpdesk van YouTube en kunne zij je verder helpen!

Antwoorden (2)

Rapporteren heeft geen enkel nut. Als het filmpje gewoon aan de richtlijnen voldoet, gaan ze deze niet verwijderen. Het enige wat je kunt doen is ecjt proberen je inloggegevens terug proberen te krijgen. Als laaste optie zou je contact kunnrn zoeken met google/youtube zelf. Al denk ik niet dat dit heel gemakkelijk gaat, aangezien zij niet kunnen weten of jij de eichte eigenaar bent.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan het google account dat aan het yt account vast zit, verwijderen. Dan word alles van dat google account verwijderd. Dus ook je yt account.