Hoe schakel ik dubbele Facebook meldingen uit?

Het gaat om Facebook berichten. Ik krijg zowel op Facebook als op Messenger hier een melding van. Ik wil gewoon via Messenger de melding ontvangen en op Facebook dit uitschakelen. Hoe doe ik dit? Zie foto.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
8.9K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Ik heb een Samsung toestel, en bij mij is dit niet het geval. Het lijkt alsof je een Apple hebt. Misschien is dat een keuze van Apple

Het beste antwoord

Het probleem lijkt zich vooral voor te doen bij iPhones.
Deze oplossing blijkt vaak te werken:
Verwijder de Messenger-app.
Installeer Messenger opnieuw via de link van de Facebook-app.
Als om toestemming gevraagd wordt om meldingen te verzenden, zeg dan meteen ja.
SimonV
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Super, het is gelukt, bedankt!