Hoe kan mijn dochter haar foto verwijderen van haar pagina?

Mijn dochter heeft een account op http://keen.wtf en ze heeft haar foto geplaatst maar ze wilt deze verwijderen. Ze is haar inlogcode kwijt en weet niet meer welk mail adres ze heeft opgegeven.

Hoe kan ik mijn dochter helpen haar foto van haar account te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Utrecht
6 jaar geleden
Ze weet niet meer welk mail adres ze heeft opgegeven.
Hoeveel emailadressen heeft ze?
(Bijna) elke site heeft de optie om een email toegestuurd te krijgen als je je password bent 'vergeten'. Gewoon alle mogelijke emailadressen gebruiken en alle accounts nakijken op binnengekomen mail van Keen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ze heeft 3 mail adressen en ze zegt dat op geen van deze mailadressen is er een mail van Keen binnen gekomen. En het wachtwoord raden heeft ook geen zin. Na 5 mislukte pogingen moet ze weer een uur wachten voordat ze het weer 5x kan proberen.
capthavoc
6 jaar geleden
Meestal als je ergens een account aanmaakt krijg je een link via je email om een account te verifiëren. dus het lijkt me sterk dat bv het email fout is ingevuld, heb je ook in de spam folders gekeken ? wat misschien wel mogelijk is dat dat dit al elke jaren geleden is. toen deze stap nog niet zo gewoon was ( al lijkt me dat sterk ) dus kijk in je spam folder ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mijn dochter heeft vorige week dat account aangemaakt en is eenmalig op de site geweest. Ze heeft al haar mail adressen die ze heeft nagekeken in de spam folder in de prullenbak maar nergens is een mail van die website te vinden.

Antwoorden (1)

Wie kan ik aanspreken van het team?
Je kunt ten alle tijden een Global Moderator aanspreken. De huidige Global Moderators zijn @KEEN @bloemie en @Wicket. Hun streven is om binnen 6 uur te reageren op je melding/vraag.