Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie is @mzavip ?

Als ik een foto op instagram heb geplaatst zijn er altijd mensen die @mzavip !!! reageren op mijn foto. Ik vroeg me af wie dat is. Zijn account is privé dus ik kan zijn foto's ook niet bekijken.

het zou fijn zijn als iemand het mij zou kunnen vertellen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
699
Amadea
9 jaar geleden
Uit dezelfde vraag op Gutefrage.net begrijp ik dat het een spammer is, en het zal een botspammer zijn want telkens wanneer de afzender ervan geblokkeerd wordt verschijnt hetzelfde weer maar dan van een andere afzender.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het raadsel op Instagram! Waanzinnig veel volgers, maar hij volgt bijna niemand.
Onder de zelfde naam zijn er ook accounts op andere sociale media te vinden, maar die zijn, net als op Instagram, afgeschermd en privé.

Het enige wat je kan herleiden uit zijn profiel is dat hij waarschijnlijk uit het Chinees sprekende deel van de Maleisische staat Sabah op Borneo komt. Hij zegt over zichzelf dat hij de beste "Instagram volger ter wereld is". Zijn verdere bedoelingen zijn onduidelijk, inhoudelijk reageert hij nergens onder deze naam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding