Hoe verander ik mijn naam op FaceBook? (zie beschrijving verder)

Hallo, hoe verander ik mijn naam op FaceBook? Ik heb dit al een keer gedaan omdat ik niet mijn hele naam zo even op FaceBook wilde zetten, dus had ik het veranderd naar "Henk (voorbeeldnaam) JWZ (achternaam)" dus niet gewoon een andere achternaam, maar gewoon "Je Weet Zelf" en niet als ik bijvoorbeeld Henk van de Berg heet, een andere achternaam Rozeboom bijvoorbeeld. Gewoon een afkorting.
Hoe verander ik dit weer? Want FaceBook zegt "je hebt je naam al een keer veranderd dus je kan niet meer." zoiets dan. Waar slaat dat op? Waarom kan je je naam trouwens niet gewoon 10 keer veranderen per jaar? Als je dit niet begrijpt, kan ik snappen, maar reageer dan gewoon maar niet. Groetjes, KERSJEBAM.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik begrijp wel dat je niet met je echte naam op Facebook wil staan maar Facebook denkt daar anders over. Het staat immers in de voorwaarden dat er van de gebruiker word geacht zijn echte naam op te geven. Dus ik vind het best normaal dat je je naam niet meer mag veranderen, aangezien je deze meerdere malen heb veranderd.
Het enige wat je zou kunnen doen is met een ander email adres een nieuw Facebook account maken.

Of beter nog helemaal kappen met die onzin :P