hoe krijg ik meest recent terug op Facebook nieuwsoverzicht?

ik heb laatst de nieuwe Facebook update uit de Google playstore gedownload en nu als ik op nieuwsoverzicht staat hij op topverslagen terwijl ik meest recent op nieuwsoverzicht wil bekijken hoe verander ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.4K

Het beste antwoord

Het was even zoeken, maar ik heb het gevonden:

Druk op de drie streepjes rechts op de app (more)
Daarna scroll je naar beneden en zal je Feeds zien staan, hieronder staat ook Most Recent.
Als deze er niet staat, scroll dan naar beneden en druk bij settings op "Edit favorites"
Scroll naar beneden en daar zul je Most Recent tussen vinden, daar druk je op het sterretje van.
Je kan dan weer terug gaan en zult bij more, (die drie streepjes) nu ook het knopje Most Recent vinden
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
deze functie had ik ook al gevonden maar ik vroeg me eigenlijk af of je bij nieuwsoverzicht ook meest recent in plaats van topverslagen kan nemen want nu moet ik elke keer helemaal naar more toegaan en naar beneden scrollen en bij de vorige app vond ik het zo fijn dat het gelijk opstond
Jaspro101
10 jaar geleden
Helaas heb ik die ook nog niet gevonden, sorry dat ik je niet verder kan helpen. Ze zouden dit gewoon duidelijk ergens neer moeten zetten, zodat het erg makkelijk te vinden is