Kun je Outlook terugschakelen naar Hotmail?

Hoi,
Elke keer als ik nu inlog op mijn Hotmail account dan krijg ik Microsoft Outlook. Ik begrijp wel dat het veranderd is, maar is er ook een mogelijkheid om Outlook terug te schakelen naar Hotmail? Ik vind dat namelijk overzichtelijker!

Alvast bedankt!
Groetjes Eva

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedereen zou er moeten aan beginnen. Want binnenkort wordt je gewoon omgeschakeld naar outlook. Behalve in China, heb ik gelezen. Maar daar hebben wij verder niets aan. suc6!

Antwoorden (2)

Ja, het is nu nog mogelijk om terug te schakelen. Klik op het pictogram Opties, bij het radertje rechtsboven, en klik vervolgens op "Terug naar Hotmail".
Maar erg lang zul je die mogelijkheid niet meer hebben, want Hotmail stopt binnenkort en iedereen wordt overgezet naar Outlook.

Toegevoegd na 1 uur:
Alleen wanneer je zélf ervoor gekozen hebt om te schakelen kan je niet meer terugkeren. Maar is begrijp dat het bij vraagsteller automatisch is gebeurd, en dan moet die mogelijkheid er nog wel zijn.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer verdwijnd Hotmail voor goed? Ojee ojee ik stress nu al, ik vind dat outlook ook niets!
Amadea
11 jaar geleden
Er is geen definitieve overstapdatum te vinden. Eigenlijk had ik verwacht dat het al gebeurd zou zijn. Vergeleken bij de eerste proefversie is Outlook al een stuk verbeterd. Ik denk dat het reuze meevalt, dat je er net zo snel aan went als aan de herziene Goeie Vraag-opmaak!
Je kunt tot en met maart 2013 nog Hotmail gebruiken. Daarna zul je het toch met Outlook moeten doen.