Als je een persoon blokkeert op facebook kan deze persoon dan nog groepsberichten zien van jou?

Als je een persoon blokkeert op facebook kan deze persoon dan nog groepsberichten zien van jou van groepen waar jullie beide lid zijn?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (2)

Nee, die persoon ziet dan niets meer van jou en jij niet van hem. Het enige wat je nog wel kan zien, zijn berichten uit het verleden op jouw eigen pagina waar die persoon op gereageerd heeft in het verleden.

Het kan gebeuren dat jullie beiden lid zijn van dezelfde groep en dat jullie beiden reageren op het bericht van een derde in die groep. Toch kunnen jullie dat dsn niet zien en daardoor kan een gesprek raar overkomen.

Voorbeeld:
Jullie zitten in de groep "Kookclub" en daar schrijft Piet het volgende. "Vandaag lekker eitjes gebakken." Daar reageert Jaap op: "Ziet er heerlijk uit." Jij ziet het bericht van Piet en de reactie van Jaap. Jij reageert op Jaap: "Ziet er inderdaad heerlijk uit, maar die bacon hoef ik niet." Jaap reageert terug: "Oh hoezo niet bacon is super lekker." Die vent die jij geblokkeerd hebt kan jouw reactie niet zien, maar ziet wel de reacties van Jaap. Dan ziet hij dus een onvolledige conversatie. Mogelijk vraagt hij zich af waarom Jaap uit het niets ineens over bacon begint.
2 jaar geleden
Nee, als je iemand op Facebook blokkeert kun je geen berichten van hem/haar meer zien. De persoon kan jou ook niet meer taggen of toevoegen in groepen of fotos's of berichten van jou zien.
Bron https://nl-nl.facebook.com/help/168009843260943