Hoe krijg je een bestaande groepsapp over op mijn nieuwe telefoon?

Ik heb een nieuwe telefoon Samsung j 5 nu heb ik diverse groeps Whatsapp apps maar wil ze overzetten naar mijn nieuwe telefoon maar hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (2)

Er voor zorgen dat ze op de SIM-kaart staan en deze in de nieuwe telefoon steken.
6 jaar geleden
Als je Whatsapp installeerd op de nieuwe telefoon en je nummer aanmeldt, dan worden de groepapps meteen over gezet. De gesprekken gaan wel verloren. Op Android kan je een backup maken van je gesprekken op Google Drive.