kan ik 2 facebook accounts maken met 2 verschillende namen op 1 desktop met 2 emailadressen ?

bijvoorbeeld 1 account met echte naam en 1 account met nickname ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Heb ik zelf ook.
Voor het gemak heb ik de ene account in Firefox, en de andere account staat ingelogd via Internet Explorer.
Zo hoef ik niet telkens in- en uit- te loggen.

Maar je kunt het ook doen in 1 browser, moet je alleen telkens loguit account 1 en login account 2 doen en andersom.

Toegevoegd na 41 seconden:
Mail adres naar keuze uiteraard, ene is bij mij via hotmail, en de andere via mijn mailbox van de provider

Toegevoegd na 14 uur:
Ja, dit kunnen beide gmail adressen zijn, het type mailadres maakt niets uit, zolang je maar 2 verschillende gebruikt.
Ritsuka