Krijgt men een melding als ik de tag verwijder op Facebook?

Als iemand anders een foto op Facebook heeft geplaatst en mij daar in heeft getagd en ik vervolgens de tag wil verwijderen, krijgt degene die de foto heeft geplaatst hier dan een melding van?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.8K

Het beste antwoord

Nee daar krijgt diegene geen melding van. Wel is het zo dat diegene het kan zien. Je naam gaat namelijk niet weg, je naam is alleen niet meer vet gedrukt. Je kunt niet iets weg halen wat een ander in zijn status heeft getypt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Top, dankjewel!