Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik een foto van mijn Facebookprofiel weg uit de linker kolom?

Er heeft iemand een foto op mijn tijdslijn geplaatst. Op zich wel een leuke foto, maar die is nu ook zichtbaar in de linker kolom. Dus de kolom waar ook vrienden vermeld staan enz. Dat vind ik minder leuk
Ik heb de foto al aangeklikt en geopend, kan hem wel uit mijn tijdslijn verwijderen maar niet uit de linker kolom. dus blijft hij staan, instelling "openbaar".
Hij staat ook bij mijn foto's maar als ik erop klik kom ik op de foto's van degene die de foto op mijn tijdslijn zette. En ik kan de privacy-instellingen niet wijzigen.
Hoe krijg ik die foto weg? Ik vind het al vervelend genoeg dat die andere info er op staat, en die foto is wel leuk om met vrienden te delen maar niet echt geschikt voor "openbaar".

7 jaar geleden
11

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om een foto van je Facebookprofiel uit de linker kolom te verwijderen, ga je naar je profielpagina. Klik op de foto die je wilt verwijderen en selecteer 'Verwijderen'. Bevestig je keuze door op 'Verwijderen' te klikken.
(Lees meer...)
Bronnen:
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding