Kan ik op youtube instellen dat de gerelateerde video's écht gerelateerd zijn en niet op basis van mijn kijk-geschiedenis?

Ik wil dat ik in het rijtje video's rechts naast de video die ik bekijk filmpjes komen te staan die niet zijn geselecteerd op alleen mijn kijkgedrag op youtube maar op het kijkgedrag van iedereen. Welke instelling komt daar het meest bij in de buurt?

7 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

je kan je zoekopdracht tussen sterretjes zeten (*) dit maakt de zoek opdracht gesloten dus als je een filmpje over honden zoekt dan zoek je: *honden*. Veel succes