Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zien mensen op whatsapp mijn nieuwe nummer zonder dat ik het heb gezegd?

Ik wil namelijk een nieuw nummer aangezien ik soms toegevoegd word in groepen met mensen die ik niet ken of ruzie mee heb. Want als ik dan een nieuw nummer aanvraag en als ze dan mijn nieuwe nummer ook kunnen zien zonder dat ik het gezegd heb, heeft het geen nut om een nieuw nummer aan te vragen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
941
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En blokkeer de mensen die je aan die groepen toevoegen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, als jij een app. verstuurt zal iedere ontvanger jouw nummer zien, maar zonder jouw naam.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En als ze me met mijn oude nummer hadden toegevoegd, zien ze dan mijn nog steeds mijn oude nummer staan onder 'Telefoonnummer en status' bij mijn profiel of zien ze dan automatisch mijn nieuwe nummer?
Een nieuw telefoonnummer komt met een nieuw account. Alleen mensen die het nummer hebben, zien dat nieuwe account.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Alleen mensen die het nummer hebben, zien dat nieuwe account." Ik zie tig accounts in groeps-apps waarvan ik geen nummer heb, mensen die ik niet ken. Dus je zal even duidelijker moeten maken wat je bedoelt. Als iemand zijn account zodanig heeft ingesteld zie ik zelfs de naam van die persoon.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar heb je gelijk in. Als je met anderen toegevoegd wordt in een groepsgesprek, dan kunnen daar mensen tussenzitten die je niet kent. Je kan ze ook nog blokkeren. https://www.whatsapp.com/faq/nl/android/21080506

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding