Hoe kan je geld verdienen met het doorlinken naar apps?

Hallo,

Ik zie weleens Instagram accounts voorbijkomen die zeggen dat ze bijvoorbeeld een iPhone weggeven en om mee te doen moet je dan op een link klikken. Deze link gaat naar een enquete of een app o.i.d. Het Instagram account krijgt hier dan geld voor. Ik zie dat dat soort accounts best veel respons krijgen. Weet iemand een site o.i.d. waar je een account aan kan maken waarbij je een link krijgt en als er dan mensen op die link klikken je hier geld voor krijgt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

https://shorte.st

En zo heb je er wel meer, denk niet veel te verdienen. (Tenzij je Justin Bieber bent)