Mailtjes van onbekenden, wat kan ik doen?

Ik krijg opeens mailtjes van vreemden met het bericht dat ze mijn profiel hebben bekeken en willen afspreken? Ik heb mij nergens voor aangemeld. Ik kom ook niet van die mailtjes af, wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet niet op welke site ze mijn profiel bekijken, durf niet op de links te klikken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft iemand jou email gebruikt als email adress, staat er niet ergens bij dat je je kan uitschrijven?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Nooit op klikken bij spam mails, dan weten ze dat je emailadres bestaat en is de kans groot dat je meer krijgt. Of je word naar een virus pagina geleid.